Whoscall has integrated its "Fraud Prevention Intelligence" with Brastel's cloud-based IP phone service "Basix."

This new feature, available from May 29, 2024, automatically identifies suspicious calls, reducing the need for manual number registration. With a database of 2.6 billion phone numbers, it helps businesses avoid unwanted calls and enhances efficiency. Customers can easily reject calls without additional software installation. 
This collaboration aims to improve business operations by focusing on important calls and minimizing fraudulent or spam call disruptions.

For more details, please read the full article here.

Whoscallは、Brastelのクラウド型IP電話サービス「Basix」と「詐欺防止インテリジェンス」を統合しました。2024年5月29日から、新機能により不審な電話を自動的に識別し、手動での番号登録の必要性を減らします。26億件の電話番号データベースを活用して、企業は迷惑電話を避け、効率を向上させることができます。
追加ソフトのインストールなしで簡単に通話を拒否でき、詐欺やスパム電話による中断を最小限に抑え、重要な通話に集中することで業務改善を目指します。

詳細については、こちらの記事をご覧ください。

Whoscall integrou sua "Inteligência de Prevenção de Fraudes" com o serviço de telefonia IP em nuvem "Basix" da Brastel. A partir de 29 de maio de 2024, a nova função identifica automaticamente chamadas suspeitas, reduzindo a necessidade de registro manual de números. Com um banco de dados de 2,6 bilhões de números, ajuda as empresas a evitar chamadas indesejadas e aumentar a eficiência. 
Os clientes podem facilmente rejeitar chamadas sem instalação de software adicional, melhorando as operações comerciais ao focar em chamadas importantes e minimizando interrupções de chamadas fraudulentas ou spam.

Para mais detalhes, você pode ler o artigo completo aqui.





Comments